a-gandara
Iglesia en España

Homenaje por 26 años de servicio al sacerdote de Á Gándara (Mondoñedo), Evaristo Lorenzo Ourol

Homenaje por 26 años de servicio al sacerdote de Á Gándara (Mondoñedo), Evaristo Lorenzo Ourol

 

 La comunidad parroquial de Santiago Apóstol de A Gándara de Narón rendirá homenaje al sacerdote Evaristo Lorenzo Ourol, por sus 26 años de servicio pastoral. La celebración será este sábado 21 de marzo, a las 18.30h., en la Iglesia Parroquial de Santiago Apóstol, con la celebración de una Eucaristía de Acción de Gracias; a continuación se proyectará un audivisual con la semblanza y la labor realizada en casi tres décadas, través de muchas fotografías que han ido recopilando sus feligreses a lo largo de estos años. Finalmente, todos los participantes en este homenaje compartirán un tiempo de convivencia fraterna.

   Testimonio de una catequista y feligresa: «es un sacerdote generoso y desprendido y un ser humano que deja una huella imborrable por donde pasa».

    Sembranza de Evaristo Lorenzo Orol

 

               Naceu en Recaré (Valadouro) o 22 de setembro de 1940. Fixo os estudos eclesiáticos no Seminario de Mondoñedo. Recibiu a Ordenación sacerdotal en Mondoñedo o 29 de xuño de 1966. Foi Cura de S. Mateo de Trasancos en 1977 e 1978: Foi tamén neses anos Profesor de Relixión no Instituto Femenino (1973-78). Pasou logo en 1978 ás Parroquias de Lago e Morás (Viveiro), ás que incorporou máis tarde o servizo da Parroquia de Castelo. En 1988 foi designado Párroco de Santiago Apóstolo de Narón (A Gándara), onde leva 27 anos desempeñando o seu fecundo ministerio pastoral.

                En periodos intermedios fixo estudios de Ciencias Sociais en Madrid. Desempeñou tamén o cargo de Consiliario da Delegación de Pastoral Obreira. E continua exercendo como Profesor do Instituto de Ciencias Relixiosas en Ferrol.

               Por todos estes traballos ben merece a homenaxe que lle ofrece este conxunto de Parroquias e grupos pastorais que recoñecen con agarimo e agradecemento o seu servizo.

Print Friendly, PDF & Email

Añadir comentario

Haga clic aquí para publicar un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.