a-gandara
Iglesia en España

Homenaje por 26 años de servicio al sacerdote de Á Gándara (Mondoñedo), Evaristo Lorenzo Ourol

Homenaje por 26 años de servicio al sacerdote de Á Gándara (Mondoñedo), Evaristo Lorenzo Ourol

 

 La comunidad parroquial de Santiago Apóstol de A Gándara de Narón rendirá homenaje al sacerdote Evaristo Lorenzo Ourol, por sus 26 años de servicio pastoral. La celebración será este sábado 21 de marzo, a las 18.30h., en la Iglesia Parroquial de Santiago Apóstol, con la celebración de una Eucaristía de Acción de Gracias; a continuación se proyectará un audivisual con la semblanza y la labor realizada en casi tres décadas, través de muchas fotografías que han ido recopilando sus feligreses a lo largo de estos años. Finalmente, todos los participantes en este homenaje compartirán un tiempo de convivencia fraterna.

   Testimonio de una catequista y feligresa: “es un sacerdote generoso y desprendido y un ser humano que deja una huella imborrable por donde pasa”.

    Sembranza de Evaristo Lorenzo Orol

 

               Naceu en Recaré (Valadouro) o 22 de setembro de 1940. Fixo os estudos eclesiáticos no Seminario de Mondoñedo. Recibiu a Ordenación sacerdotal en Mondoñedo o 29 de xuño de 1966. Foi Cura de S. Mateo de Trasancos en 1977 e 1978: Foi tamén neses anos Profesor de Relixión no Instituto Femenino (1973-78). Pasou logo en 1978 ás Parroquias de Lago e Morás (Viveiro), ás que incorporou máis tarde o servizo da Parroquia de Castelo. En 1988 foi designado Párroco de Santiago Apóstolo de Narón (A Gándara), onde leva 27 anos desempeñando o seu fecundo ministerio pastoral.

                En periodos intermedios fixo estudios de Ciencias Sociais en Madrid. Desempeñou tamén o cargo de Consiliario da Delegación de Pastoral Obreira. E continua exercendo como Profesor do Instituto de Ciencias Relixiosas en Ferrol.

               Por todos estes traballos ben merece a homenaxe que lle ofrece este conxunto de Parroquias e grupos pastorais que recoñecen con agarimo e agradecemento o seu servizo.

Regístrate en ECCLESIA para acceder de forma gratuita a nuestra revista en PDF

REGISTRARME

Añadir comentario

Haga clic aquí para publicar un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.